Vet ni vad?!?!?!

Jag är uttråkad!! haha, sällan va ;) .

Har absolut ingenting att göra och klockan är bara 21, så jag kan ju inte gå och lägga mig nu.. Och att sitta och glo rundor på internet roar mig inte speciellt mycket. Sen när jag kommer på något att göra så bara neeej usch va jobbigt haha! Rastlös och lat är vad jag är nu. Fan åkte jag hem för? Kunda ju vatt hemma hos söt och glo film eller något, men neeejdåå jag är så jävla envis och skulle åka hem bara för att jag hade pms haha!
Så nu får jag skylla mig själv...

Ska nog kolla Heroes säsong 4 snart. Håller på att ladda ner episode 1 och 2. Som jag längtat!! Så nu tycker jag det kan bli klart så jag kan se det :) . Riktigt jävla bra serie är det! Heroes & Supernatural är de bästa serierna enligt mig.

Ångest, nu fick jag mensvärk igen ! Så sjukt jobbigt.. Trevligt och veta va? :P

Tänkte lite innan.. På hur det egentligen är att skaffa barn och bli mamma. Och fyfan va tråkigt liv man har egentligen haha! Inte för att va elak eller något. Men typ alla som jag känner som skaffat barn.. Asså typ dom sitter bara hemma, sover hela tiden, kan aldrig göra något roligt.. Liksom va är det för kul med det? OK att man får en liten bebis och så vidare och det kan vara jätte kul. Men ÄNDÅ! Kul det är att gå och lägga sig klockan 20 på kvällen bara för man har tagit hand om en skrikig unge hela dagen och är jätte trött.. OCH sen det som går mig lite på nerverna är att så fort någon har skaffat barn så handlar allt om ungjävlen haha. Ja jag kanske är ELAK och NEGATIV nu. Men och?! Jag säger som jag tycker och ni behöver inte hålla med eller läsa detta! Nu menar jag bara att så fort man träffar någon som har fått barn så pratar dom bara om barnet helaaaaa tiden.. Liksom JA JAG HAR HÖRT DET!! Och jag VET att ungen är jätte GO och jätte SÖT och bla bla bla.. Har man inget roligt och prata om längre när man skaffat barn??

Haha känner mig lite elak nu när jag skrevit detta, men och.. Folk kan bli sura och så vidare på mig. I dont care! Det är så JAG tycker. Och alla tycker och tänker inte likadant. Jag älskar verkligen barn och vill ha barn när jag blir äldre. Men fan inte nu! Det ska vara efter jag har levt livet och rest en massa. SEN kan man skaffa barn..

Jeje.. Ska bli kul och se vad folk tycker om det jag skrevit HAHA! ;) Puss på er allihopa :P


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0