Vaknade tidigt

Vaknade kl 10 idag och var hur pigg som helst . Känns faktiskt bra att komma upp i tid och utan att ha ett surt morgon humör. Har däremot drömt sjukt konstiga drömmar hela natten. Det jag kommer ihåg av dom var att jag sålde en massa tomater haha!

Idag blir det nog att jag är hemma och tar det lugnt. Ska träna lite idag också. Tränar hemma förstår ni, eftersom man inte har råd till ett gymkort ;) haha! Ska nog ut och jogga en runa ikväll också, fast det är sjukt tråkigt. Men som sagt så ska jag ju gå ner 5 kilo innan jag fyller år.

När jag sa till min familj att jag skulle gå ner 5 kilo så tyckte dom det var för mycket. Men det struntar jag i haha. Jag väger 60 kilo nu och det är faktiskt inte för lite med att väga 55. Jag är rätt kort, 1,68 cm är jag och det finns tjejer som är längre än mig och väger mindre men dom ser inte ut som anorexia fall ändå. Så det kommer inte jag göra iheller. Sen skiter väl jag i vad alla säger. Vill jag väga 55 så vill jag. Så länge jag trivs med mitt uttseende så.

Tänkte hitta en riktigt fin klänning antingen online eller i någon affär som jag ska ha när jag fyller år :) .. Och ett par klacka skor! Har liksom aldrig klänning eller klack skor så tänkte att någon gång får vara den första!

Skriver senare :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0