Vaken :)

Vaknade vid 12 tiden av ett jävla ljud haha. Det är så att helsingborgshem dom som äger lägenheterna, dom ska städa alla lägenheter här och så. Så jag vaknade av att dom stod och spruta vatten på mitt fönster. Haha jag blev livrädd, var ju inte den lilla strålen dom sprutade med iheller, trodde hela fönstret skulle gå i sönder. Så ja, inte så roligt uppvaknande! Men nu vaknade jag i tid i alla fall.. Ska snart iväg och handla mat till katterna.. Sen händer det inte så mycket mer idag. Ska ta det lugnt bara.

På Onsdag SKA jag ner till arbetsförmedlingen och prata med dom. För nu behöver jag verkligen ett jobb och så vidare. Fan jul snart och hur kul e det om man inte har några pengar då :/. Kommer ju inte kunna köpa något till någon och då är det mindre kul ju. Sen ska jag och hjärtat kanske göra en sak i December också och det kostar ju pengar det med. Så ja, vill man ha kul så måste man ha pengar ;) .

Skriver senare!


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0