Trött...

Vaknade vid 8 tiden idag. Så har varit uppe sen dess. Druckit kaffe och snackat med min syrra. Hon är hemma från jobbet idag för lille Lisa e sjuk :( Hon har typ prickar på hela ryggen och magen, så det kan vara vattenkoppor.

Senare idag ska jag med min syster och hennes kille och kolla på ett hus som dom antagligen vill ha. Sen skulle vi någon annanstans men kommer inte ihåg var bara :P . Sen händer det inte så mycket mer denna veckan.

Fast på lördag ska jag och min syster kanske till Ullared och sen ska vi på kräftskiva :) NICE ! Så jävla gott med kräftor.. Så då blir det väl att man dricker lite också. Om jag känner för det. Har inte festat på 2 helger nu och det är faktiskt riktigt skönt, saknar inte det ett dugg faktiskt. Och sen vet jag inte om jag kommer va så sugen och dricka på lördag. För vi ska va med min systers och hennes killes kompisar och det är inte speciellt roligt och dricka med dom antagligen haha. Fast har aldrig träffat dom dock.. Får väl se hur det blir.

Saknar helsingborg lite nu, fast inte lika mycket som jag gjorde igår. Jag tror ändå det hade varit skönt och flytta hit.. Skaffa ett nytt liv typ.. Starta om från början! ääh får se hur det blir med den saken. Är lite nervös nu, dom ska ju höra av sig denna veckan. Jag både vill och inte vill ha jobbet. Men om jag får det så kommer jag klart ta det.

Skriver kanske senare har inget mer roligt att skriva...


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0