Trött och irriterad!

Blev skit trött nu helt plötsligt.. Det bara kom! Kan va för jag har gått och haft ont hela dagen. Så himla jobbigt och ha ont i mina jävla äggstockar. Vissa stunder gör det så ont så jag bara har lust att dra ut mina äggstockar. Inte ens panodil hjälper. Så jag får sitta här och vara irriterad och ha ont. Blir nog att jag går och lägger mig när som. För jag orkar inte sitta uppe och ha så jävla ont.

Imorgon ska jag hem till Tosse rätt tidigt så ska vi umgås och fixa oss inför kvällen. Men det är bara om jag inte har så ont imorgon. För har jag så ont så kommer jag inte vara på festhumör alls och då kommer jag nog sitta hemma istället! Så jag hoppas att jag inte har ont. För vill inte sitta hemma!

Nu fick jag sjukt ont igen.. Så nu går jag fan och lägger mig! Jävla skit helvete vad irriterad jag är på detta nu. Kul att man ska ha så ont så man knappt kan sitta, stå eller någonting.. Skjut mig för fan! :P


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0