Tråkiga Söndag

Ja nu är veckans tråkigaste dag snart över :D Och skönt är det kan jag tala om :P

I Fredags satt jag och Linda här och förfesta. Sen stack jag till Adrian hotellrum, Johanna var snäll och körde mig :) Var bara där en liten stund sen körde Johanna mig ner till Dickens :) Dansade och hade mig. Missade sista bussen hem haha Klant jag vet ;) Skulle ta taxi hem med David och Annie, men det blev med Gasten, Annie och Niklas istället :P
Måste bara tillägga att du är en riktigt bra vän David :) Det fick jag bevis på i Fredags. <3

Igår var jag och Affy en runda i Danmark. Hon skulle handla sitt förbannade vin :P Satte oss på en uteservering och satt där nån timme. Sen drog vi hem till Affy och satt där hela kvällen med Dorthe och Fadil. Förbannat trevligt :P

Idag har jag inte gjort så mkt. Casper kom hem idag :) Har varit en runda på Maxi. Har träffat Affy en liten runda idag :) Micael och company med :)
Just nu håller jag på att städa som bara den. Har precis möblerat om lite i mitt sovrum, eller ja jag har flyttat sängen och sängbordet. Ska ta lite kort sen på lägenheten när jag har städat klart så ni får se hur här ser ut :)

Har fått kontakt med en gammal killkompis igen :) Riktigt kul :)

Nej nu ska jag lägga lillkillen sen ska jag fortsätta med städningen :)

Ha en trevlig Söndags kväll :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0