Tjo flax ! :P

Stter hemma och dricker kaffe, har precis suttit och snackat lite med mamma om mat och så jag ska äta nu i 67 dagar ;). Japps, minst 5 kilo ska jag gå ner till min födelsedag! Och om jag klarar det så blir jag glad haha. Men det ska väl inte vara så svårt och gå ner de kilona på typ 2 månader. Klarade jag 8 kilo på 2 månader innan så borde jag klara 5. Det gäller bara att jag slutar vara lat och slutar äta och dricka en massa skit. Nu är det ju så också att man går ju även upp av alkohol. Så det blir inte mycket festande för mig dessa dagarna iheller. 67 dagar utan alkohol kan man klara :P . Bara man har annat att göra, så kommer inte festsuget fram! Så det ska jag nog kunna klara. Eller ja, jag vet att jag kommer klara det om jag bara vill. Har jag klarat en hel utekväll med bara cola medans alla andra drack goda drinkar så klarar jag det nog. Gäller bara att ha viljan ;) haha..

Jaja nog med det nu..

Idag händer det inte mycket alls, har inga pengar till buss så jag kommer inte så långt. Men så är det att bo på "landet" haha. Nu bor jag ju inte på landet, men näst intill haha. Tar ju cirka 45 minuter hemifrån mig med buss till stan. Och jag verkligen hatar det. Jag vill bo mitt i stan eller i alla fall närma stan. Så man har närma till alla man känner. Och så man slipper sitta på en buss i nästan en timme för att man ska åka någonstans. Men nu bor jag ju hemma och min mamma trivs här så det är inte så mycket att säga till om haha. Jag får vänta tills jag har fått ett jobb och sen när jag flyttar så blir det närmre till stan :).

Blev ingen arbetsförmedlingen idag. Tänkte ringa dom istället! Tycker bara det är jävligt dåligt, för jag var där i slutet av Juli och pratade med dom och då sa dom att dom skulle höra av sig i Augusti, men har dom gjort det.. Nej det har dom icke. Så nu ska man behöva gå dit och tjata på dom. Jag tycker att har man sagt att man ska höra av sig så gör man det också, det är ju deras jobb så. Men ja, inget jag kan göra åt det nu. Så det är bara att gå dit och skälla ut dom och säga till dom att dom får snabba sig och fixa ett jobb till mig haha!

Jahapps, nu blir det kanske att man åker hem till min syster och hennes kille och lilla söta emil. Dom kommer antagligen och hämtar oss så. Så då kanske det blir att man kan dra hem till söt sen :) Men då får jag i och för sig gå hela den vägen och det är långt haha. Men jag ska ju börja träna så :P haha! Eller så kanske man drar hem till Fryksäter och hälsar på henne :) . Var jävligt länge sen vi sågs nu . Tror det är minst 2-3 veckor, så det är på tiden att vi ses nu. Får väl ringa henne sen och fråga om hon kan ses :).

Nu har jag skrevit väldigt mycket, och de flesta som läser detta kommer antagligen inte orka läsa hälften haha.

Puss&kram



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0