Tisdag

Igår så var jag med Ninah :) Satt först här hemma hos mig och drack kaffe och babblade en massa :) Skönt att pratat av sig lite :) Sen drog vi en snabb runda till Dickens och satt där och snackade en massa. Sen kom Robin (Ninahs pojkvän) och hämtade oss och körde mig hem, tack för skjutsen :) När jag kom hem så var Niklas och Gasten här :) Linda kom ett litet tag efter mig :) Käkade lite och så sen började jag må illa som fan så jag gick och la mig vid 1 tiden.

Nu har Casper kommit hem :) Blev inte tills på Torsdag som planerat men det gör mig inget :)

Idag ska jag och Casper till Ninah :) När vi har varit där så ska vi till Mimi E och Emilia och lämna lite filmer som Emilia ska låna :) Ska nog träffa Annsofie en runda med :)

Nej nu ska jag snart in och duscha. Sen ringa sjukhuset halv 2 och sen bege oss till stan :)


Kommentarer
Postat av: Ninah

Yaaay ses snart ;d

2009-09-22 @ 14:08:26

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0