Tisdag

Blev inget dagis för Casper idag. Han kom in till mig halv 7 imorse och klagade på att han hade ont i magen. Så han fick lägga sig hos mig i sängen sen när klockan slog halv 8 och vi skulle gå upp till dagis så hade han fortfarande ont i magen.

Adrians mamma har precis varit här en runda. Adrian kommer nog snart med en runda innan han ska till jobbet.

Jag och Casper ska snart ner en runda till stan och träffa Niklas. Sen ikväll ska det städas som bara den kan jag tala om.

Nej nu ska jag gå ut och röka en cigg sen ska vi klä oss typ.

Höres lite senare

OCH SLUTA RINGA MIG PÅ SKYDDAT ! Ni/Du verkar ringa Linda också. Kanske dax att våga stå för vem Ni/Du är !?


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0