Stan, cirkus m.m.

Var i stan innan idag. Köpte ett par Blixten byxor och ett Blixten halsband till Casper :) Glad blev han. Nu vägrar han ta av sig halsbandet hehe. Käkade Max och lite så med.

Har varit på cirkus nu ikväll med Niklas, Casper och Nova. Barnen tyckte det var jätte kul :) Dom var hur snälla som helst :) Dom kan när dom vill. Bilder kommer upp imorgon, orkar inte lägga in dom ikväll.

Jag har så mycket tankar och funderingar när det gäller denna graviditeten. Jag vet inte riktigt vad jag vill. Eller jo jag vill ha barnet men ändå inte. Jobbigt att förklara. Jag och Niklas har bara varit tillsammans i 2 månader (med 1 månads uppehåll), vi bråkar i princip varje dag m.m. Ett barn gör nog inte vår relation bättre fall i fall vi nog tror det, medvetet eller omedvetet. Jag tror innerst inne att det är bäst om vi gör en abort nu och sen om vi är tillsammans om ett år (eller mer) och har ett bra förhållande utan en massa bråk så kan vi försöka skaffa barn då istället.
Jag tänker väldigt mycket på Niklas också. Han är bara 20 år gammal och för ung för att skaffa barn, det är min åsikt. Jag vet själv hur det är att vara ungförälder och det är inte världens lättaste utan jobb m.m. Det tar på krafterna. Speciellt när man är ensamstående. Det går nog inte en natt utan att man gråter sig till sömns pga t.ex ekonomin.
Hur smart är det liksom att skaffa barn när inte någon av oss har jobb ? Stor risk att vi kommer bråka pga ekonomin och att det kommer göra så vårt förhållande dör ut och det är verkligen ingenting jag vill !!!!


Nej nu är jag sjukt trött och mår sjukt illa så nu ska jag sova !


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0