Spring i benen..

Just nu har jag fruktansvärt mycket spring i benen. Har suttit inne FÖR mycket nu. Och det börjar bli väldigt väldigt jobbigt! Det finns liksom inte så mycket jag kan göra här i Borås... Så det enda jag har gjort är suttit lite på datan, smsat typ alla jag känner, läst noveller :P och lekt med Lisa!

Tänker hela tiden att jag ska hem om en vecka igen, men det kanske inte blir så ju.. Får jag jobbet så kan jag inte åka hem igen :( Då kommer det ta lång tid innan jag kan komma till Helsingborg igen och då kommer Borås va mitt nya hem. Och då kommer jag inte kunna träffa Söt på typ jäääätte länge :( !! ÅNGEST de luxe.. Vet inte om jag vill ha jobbet längre hahahahah...

Ajja tar det som det kommer.. Får jag det så får jag det och då får jag ju stanna här i hela mitt liv haha. Och får jag inte det så kan jag åka till älskade Helsingborg igen :):) och då får jag träffa underbaraste sötaste Söt haha. Och DÅ ska vi ha rajtan tajtan ;) och massa massa mys mohaha ..

Nej nu ska jag hjälpa syrran med maten .. Och lyssna på när Lisa skriker ... hahaha!!


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0