Solskeeen :)

Inte så jätte fint väder ute men solen skiner i alla fall :) . Igår var jag och kolla hus med syrran, hennes kille, hans föräldrar och lilla Lisa. Rätt fint hus, fast mycket och göra i det om man hade köpt det. Så dom ska inte ha det .. Sen efter vi hade varit där så stack jag och min syster hem till hennes tjejkompis Mia på "tupperware" party. Typ sånt där dom säljer en massa burkar och sådant xD haha. Inget som intressera mig speciellt mycket. Men trevligt sällskap :). Sen stack vi hem och la oss haha. Rätt konstigt för när jag är här i Borås så är jag så himla trött på kvällen men när jag e hemma i HBG så kan jag vara uppe hela natten.

Idag händer det inte något alls typ. Blir en lugn dag.. Och det blev ingen ullared på lördag :( Tråkigt som fan! Men det är bara för vi ska vara på kräftskivan redan klockan 14.00 .. Tidigt :/ , men det är för vi ska fånga våra egna kräftor eller va fan det va haha, orket :P .

Nej nu tänkte jag bjuda på lite bilder haha..


Jag på väg mot Göteborg :P Uttråkad så jag tog lite ego bilder ;)
Men ni får bara denna haha!


Fint väder när jag va i Göteborg iaf :)


Liseberg, tog bilden när jag satt på bussen!
Fatta så sugen man blev på att åka :(


Utsikten från min systers balkong :P


Jag och Lisa Fisa
Haha som jag ser ut xD Men skit i det haha!


Hahaha, fettounge :P


Min syster och Lisa :)


Haha Lille skit ungen :)


Ännu en ego bild ;)


Ja, som sagt.. Finns inte mycket och göra i Borås HAHA!


Haha min syrra hade såna alfabets Kex xD
Så jag hade lite roligt med dom haha ..

Nej nu får jag sluta skriva, min syster är ute och går med Mia så jag är här och passar Lisa, men hon sover!
Så jag hoppas inte hon vaknar hahahhaah..


Puss&Kram







Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0