Ska snart hem.

Sitter fortfarande hemma hos söt. Kollar på supernatural :) Ska hem om en timme eller nått.

Nu börjar jag bli sjukt nervös :P . På lördag ska jag till Göteborg hehe. Hoppas som fan att det går bra och hoppas att jag får jobbet. Så sjukt glad jag kommer bli då. Klart det kommer vara tråkigt och komma bort från alla jag känner här :( . Men jag kommer ju komma och hälsa på ifall jag nu får jobbet och så får alla komma och hälsa på mig =) .. Men jag har alltid gillat Göteborg och har alltid funderat på att flytta dit och nu kanske jag har min chans!

Trodde inte att dom skulle höra av sig faktiskt, jag bara chansa och så helt plötsligt så ringer han =)

Skriver senare.. när jag kommit hem !

Puss // MAlmquist

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0