Sjukt trött

Ja 4 timmars sömn blev det inatt :( När man väl skulle sova så började Niklas skicka sms så började vi tjaffsa och hade oss, ORKA ?! Nej verkligen inte. Sist jag kollade på klockan så var den halv 6 och då stängde jag av ljudet på min tele och somnade ganska snabbt. Vaknade halv 10 av att Casper kröp upp till mig i sängen och pussade mig på kinden och skrek sen i mitt öra: MAMMA VAKNA! Vi ska ut och cykla nu. haha ja dom där barnen är allt goa ibland ;)

Jaha vad händer idag då?
Ska till stan och betala hyran och elen hade jag tänkt. Sen är man fattig tills nästa utbetalning, men så blir det när det blir en massa besök på sjukhus och läkarcentral och så. Har cirka 700 kr kvar till den 20.e :S Men då är alla räkningar betalda och vi har storhandlat mat så det räcker hela månaden och jag har köpt lite kläder till Casper (då han växer så det knakar så det behövdes) och jag har fått gå ut och ha kul en kväll.
Ska ringa sjukhuset med och se om jag måste komma in idag. Bättre om jag kan ta det imorgon när Casper är på dagis ! Men sjukt dyrt att ringa från kontantkort så jag hoppas min hemtele kommer igång så fort som möjligt så man kan ringa sånna samtal genom den istället för genom mobilen !
Måns kanske kommer en runda idag. Får se om jag orkar träffa Niklas eller inte.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite Barnkanalen med min söta son :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa ett högkostnadskort, de e gratis. Och stämpla in alla dina besök där(kan stämplas in efteråt oxå) Dels får du gå gratis när du kommit upp i 900. Och sen kan du skicka in de till soc och få ut pengarna igen.

2009-09-28 @ 19:44:15

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0