Så e det..

Kollade på gamla videos från när man festade med allihopa. Och ja jag saknar faktiskt de tiderna. Säg vad ni vill men det gör jag.. Jag hade alltid sjukt kul när vi alla festade ihopa. Men nu när man e ute och festar så snackar man knappt med någon av dom. Det blir liksom hejhej och sen går alla åt sitt håll.. Känns skit tråkigt! Fick reda på igår att dom har slutat ringa bara för att jag alltid sitter inne.. Och ja jag kan hålla med om att jag kanske e mycket inne och så nu men ja.. Jag vet inte.. Sen att man är ovänn med en person också är tråkigt.. Men vad ska man göra. Har försökt och snacka med honom så..

Jaja, allt förändras.. Bara tråkigt att man alltid ska glida ifrån alla alltid..






OCH sen säger jag inte att jag har TRÅKIGT nu för tiden, så börja inte waina! Jag har kul nu också.. Men man saknar ändå de gamla tiderna och så e det bara..


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0