Röksugen !!


Har precis lagat mat :) Nyttigt är det faktiskt också. Fuskade med maten igår , åt lite onyttigt. Så jag börjar med skiten idag ! Så nu äter jag hackomelett med räkor och svamp i . Och sen stekte jag svamp, lök, rökor och paprika i lite lite soja . Bara för det ser godare ut då tycker jag haha . Också lite gurka till det :) . Skit gott blev det i alla fall.. Och inte fan e det onyttigt ;) .



Idag ska jag ta det lungt hemma, sitter och väntar på att min mamma ska komma hem så jag kan få en cigg haha. Har inte rökt på mer än 2 timmar nu, så det är lite jobbigt :P .

Igår var jag hemma hos min syster och åt gottgott :) och sen stack jag hem till Tosse. Sociala klubben ;) haha. Nej men både Tosse och Niklas var "trötta" så dom käkade och sen gick in på rummet och "sov" hahaha!
Så jag och Söt låg på soffan och kollade film och sen somnade jag.

Skriver senare min mat börjar bli lite för kall :P



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0