Resten av veckan..

Torsdag: Om jag vaknar i tid så blir det arbetsfrmedlingen och sen vägledningshuset, sen hem till hjärtat och mysa hela kvällen. Om vi inte ska vara hos mig vill säga..

Fredag: Antagligen umgås med hjärtat, men e inte säker..

Lördag: Kanske träffa Tosse, ha filmkväll?! Min syster & Lisa kommer hit också, så ska antagligen träffa dom en runda, om jag orkar :P .

Söndag: Träffa Marie?! Om inte, så blir det att man är hemma och tar det lugnt bara :)

Japps det var allt.. Nu ska jag se om jag hittar någon film och sen ska jag sova. Förhoppninsvis så kommer jag upp i tid imorgon och sover inte bort hela dagen igen. Ska ställa alarm på min mobil men lägga den en bit bort så jag inte bara kan stänga av den och somna om igen. Nej nu blir det en skräckis och sen NattiNatti !



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0