PUST !!

Fy vad jag är trött nu, hade jag lagt mig ner så hade jag somnat som en stock! Jobbig dag detta ;) haha..

Gick upp 9.
fixa mig.
tog bussen till stan 11.21.
var framme i stan 12 typ.
Handla tidning och gick till bussen.
12.35 hoppa på bussen till GBG.
15.25 framme i borås.
16.20 Hittade äntligen stället jag skulle till.
16.45 Intervjun :).
17.10 intervjun slut, gick mot bussterminalen.
18.20 Hoppa på bussen till borås.
19.30 Framme i Borås.
Och nu är jag hos min syster....

Jag är så trött så jag knappt kan tänka. Men anställningsintervjun gick bra iallafall, tycker jag.. Sen vad dom tycker vet inte jag. Dom hör av sig denna veckan som kommer och säger om jag får det eller inte. mmm... Orkar verkligen inte skriva mer nu, måste lägga mig och vila innan jag döööööör !! Skriver imorgon..

Håååååe , SAKNAR DAJJEEE :P . Och sen kan man faktiskt sakna någon även om det bara gått en dag sen man sågs!! Så det sååå.. hahahah.

Puss&Kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0