Onsdag

Vad händer idag då?
Jag ska följa med Adrian och titta på en lägenhet 14.30, sen när han drar till jobb så ska jag och Casper hem och städa litta. Synd att min damsugare har crashat bara och har inte direkt råd att köpa en ny nu så får använda mig av sopborsten haha. Sen ikväll ska jag, As mamma och hans pappa och Casper iväg och handla lite mat och så. Jag har redan hela kylen och frysen full av mat haha men ändå :P

Nej nu ska jag och lillkillen ta något att äta. Andra gången vi äter idag haha.

Kollade på S03E01 av Gossip Girl igår, serien är lika bra som vanligt :) Har 2 avsnitt att kolla på idag och som jag längtar :) Sen har jag 3 avsnitt att kolla på av Andra Avenyn :) Kan det bli bättre ? :P


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0