Onsdag

Igår kväll så gick jag ut en runda och träffade Adrian på D-hög. Satt och pratade med han i typ en timme sen gick vi hem igen.
Gick upp halv 8 imorse och lämnade Casper på dagis halv 9 sen gick jag hem och la mig igen, skönt. Sov till halv 1. Tog bussen till stan 20 över 1. Var på sjukhuset klockan 2. Fick göra klamydiatest och massa blodprov och så. Sen fick jag göra ett vaginalt ultraljud och det visade sig att jag fått missfall, ödet kanske ? Ska dit på Fredag igen och ta ett nytt blodprov. Så får vi se då.
Annars idag så händer det inte mkt alls. Ska till Annsofie en runda sen om jag inte är alltför trött hehe.

Imorgon så ska jag på seminarie på Teamwork kl 3 och sen efter det så ska jag och Linda kanske till David :) Vi måste ju få se hur han bor ju :)

Nej nu ska jag kolla runder lite till sen ska jag lägga mig och läsa i min Twilight bok Nr 3 :P



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0