Natten is ung :P

Ja det sägs så iaf, men känns inte riktigt så när man vaknar klockan 7-8 på morgonen när lillkillen går upp haha.

Har inte alls fått så mkt gjort ikväll som jag hade velat :( Alla har smsat och ringt och sen fastnade jag framför Sims 2 haha. Men skit i det. Det är en ny dag imorgon.
Morgondagen består av ännu ett sjukhus besök (trötta mig), ska även passa på att betala elen och hyran imorgon när jag och lillkillen är i stan. Sen även kanske gå till lekplatsen vid bibblan så Casper får springa av sig lite och han tycker om den lekplatsen :)

Nej nu ska jag hämta lite chips och dipp (fetto i know) i köket och sen kolla på The Proposal innan jag bäddar ner mig och ska sova :P Har druckit lite för mycket energi dryck idag för att kunna somna än haha.

Men ni får sova så gott så hörs vi imorgon :)




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0