Natt !

Idag: Tagit det lugnt, joggade 20 minuter, kollade 2 avsnitt av "harpers island", kollade en film och nu sitter jag på msn..

"Harpers Island" är en serie som faktiskt är helt okej enligt mig. Rätt spännande men ibland rätt dryg. Har kollat på 2 avsnitt nu och jag kommer helt klart kolla på resten. Handlar om ett par som ska gifta sig och ska dra ut till en ö (harpers island) i en vecka med bådas familjer. På denna ön har det varit så att för några år sen så blev 6 personer mördade. Också händer det lite saker haha.. Jag e inte så bra på att förklara. Men försökte i alla fall. Den är bra och jag rekomenderar den så :) .

Nepps, nu blir det sängen efter man snackat vidare lite till på msn :)

GodNatt och akta er för...
The grudge haha ..

Skrämde Frida med denna bilden innan idag ;) Hon blev rätt arg på mig hahahaha!!


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0