Min dag

Japps idag har jag inte gjort ett skit haha! Suttit hemma som en gast och glott bara.. Skoj va?

Men har värsta paniken nu.. Märkte innan idag att jag har typ en liten bula på halsen typ, och det gör skit ont när man rör den :/.. Hoppas det går bort annars på jag panik de luxe!

Imorgon blir det lugn dag också!
Onsdag blir det arbetsförmedlingen och en annan sak. Och sen dra hem till hjärtat eller så drar han hem till mig :) Torsdag, umgås jag antagligen med hjärtat igen :P Om han vill ! Eller om han inte ska spela Tibia kanske jag ska säga haha! Fredag-Söndag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Men det kommer som det kommer!

Hoppas nu man fixar pengar också, för då blir det en mysig tvådagars resa med hjärtat till antingen Gbg eller Köpenhamn i December ! :)<3




OCH!!
Frida fyllde 21 idag :)
Congrats my love <3


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0