Måndag !

Ny vecka nya tag :)

Helgen har varit rätt lugn. Igår var jag och Casper med Mimi E och Emilia :) Vi åt först pizza sen gick vi till en lekplats på Fredariksdal som visade sig vara lekplatsen där både Johan och David bor haha. Ödet kanske ? :P Vi träffade iaf Johan :) Sen David och hans syster och någon annan tjej :) När vi stod och pratade med David och company så såg man Jockes huvud så där stod Jocke, Cindy och Fäldt. Casper blev skit glad :D Efter det så gick jag och Casper hem. Åt lite och så. Var på Maxi en runda och köpte dom 2 första Twilight böckerna och en annan. Sen på kvällen så kollade jag och Niklas på Män som hatar kvinnor. Riktigt bra film !!

Nej nu ska jag kolla mina andra sidor så man håller sig lite uppdaterad :P

/ Fryksäter (Något bugg så kan inte lägga upp min bild)

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0