Måndag

Idag har det varit rätt lugnt. Måns var här en runda. Var ute i Micaels lastbil med Casper en runda åxå :) Niklas har varit här en stund med. Nu ikväll så har Adrian varit här, han stack precis och tränade efter en fet pizza haha gooooott :) Sarah och Jossa (Den lilla nattfjärilen hahaha) har varit här ikväll. Vi har kollat på Svenska Hollywoodfruar. Dom är och kör Adrian nu sen kommer dom tillbaka. Mia kommer med :) Adrian kommer sen när han har tränat. Sen när flickorna gått så blir det nog en film eller nått sånt för vår del.

Vem fan är det som ringer en signal från skyddat nummer till mig minst en gång om dagen ? MOGET JU!?

Sen snälla var inte anonyma när ni kommenterar. Våga stå för vilka ni är istället !

Nej nu ska jag passa på att bajsa (intressant jag vet:P) innan flickorna kommer igen :P

Tack Marie så jätte mycket för hjälpen idag :) <3


Kommentarer
Postat av: Tess ffs

haha ja klart man måste kolla anna anka.. missa dock de igår för jag somna kl 8 men som tur är så har jag viasat ondemand så jag kan se de när jag vill ;)

2009-09-29 @ 08:43:59
URL: http://tessffs.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0