Man blir lite sugen :P

Min visdomstand håller på och växa ut :( , så ibland gör det så ont så jag nästan kan gråta!
- Men ska inte gnälla ;)

Ska snart till min syster och så. Men ska först inom väla och köpa en viktig liten sak ;) . Vad, ska ni skita i haha! Sen blir det kanske hem till Tosse och sen kanske till Söt. Beror helt på min tandvärk..

Man blir helt sugen på att skaffa en liten bebis, när underbara Emil ligger på min mage och sover :). Så ja jag har faktiskt ändrat mig vad gäller och skaffa barn. Jag är ju svin rädd för att föda men ja.. Jag ska ha barn, men inte NU! Verkligen inte nu.. Jag vill ha jobb och så vidare, en trygg framtid innan jag skaffar en liten bebis. Så när man är typ 25 år så kanske man kan tänka på att skaffa barn.. Men den tiden den sorgen ;).
<-----  Emils lille hand


Jag får gosa med mina systrars bebisar så länge :) . Och sen i Februari nästa år så ska Sandra få en liten pojke så då kan man gosa lite med den med :P . Och sen vet man ju aldrig om det blir fler, kanske nån annan jag känner skaffar ?! ;) haha! Och isåfall har man ju MÅNGA bebisar och gosa med :)!!





Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0