Lördag kväll/natten !

Idag eller ja ikväll har jag varit på inflyttningsfest hos Malin :) Väldans trevligt :) Lagom med folk och sådär :) David lika dampig som alltid haha. Efter jag varit där så gick jag ner i stan och mötte upp Niklas och Gasten :) Gick till Max och åt och sen tog vi bussen hem.



Har precis kommit hem och ska snart sova. Är sjuk trött nu för tiden. Grymt jobbigt kan jag tala om. Men sånt man får stå ut med ibland :P

Imorgon ska Casper med mamma upp till Skånes Fagerhult och vara där i några dagar, så kul för honom för han verkligen trivs där uppe :)
Imorgon ska jag hem till David och ta en kopp kaffe (inte för att jag dricker kaffe men ändå :P) och kolla in hans lägenhet :) Sen får vi se vad som händer :)
Måndag ska jag ringa sjukhuset. Ska även träffa Ninah på Måndag :)

Nej en cigg sen blir det sängen.
Godnatt gott folk !!


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0