Long time..

Sorry för min jätte dåliga uppdatering. Men antingen är det mina data där hemma som strejkar eller mitt internet. Vet inte riktigt vilket, men jag hoppas att det funkar snart iaf :)
Just nu så sitter jag hos min bror och ska städa till honom. Sen när jag kommer hem så ska jag städa där hemma :)

Ja en liten resume kanske.
Jag fyllde år i Söndags men det var nog en av de sämsta födelsedagarna jag någonsin har haft ! Varför behövder vi inte gå in på här, vissa vet varför, vissa inte, så är det helt enkelt. Casper kom hem vid 8 tiden i Söndags kväll. Blev kvällsmat för honom och sängen direkt hehe. Sen så kollade jag och Niklas lite tv.
Igår hände det inte alls mycket. Pappa var och hälsade på en runda på förmiddagen för han åkte hem igår eftermiddags :( Var hemma typ hela dagen, men fick inte mycket gjort för det hehe. Niklas kom på kvällen så kollade vi film och så.
Var meningen att jag skulle ha lämnat Casper på dagis imorse men blev inte riktigt som jag planerat för när vi kom till dagis så hade de visst planeringsdag, jaja sånt som händer :P Så vi gick till Ica och köpte bullar sen tog vi bussen till Micael och nu sitter vi här :) Casper kollar på Bondgården (eller vad den heter). Jag har plockat undan och ska snart diska. Sjukt tråkigt att städa, men vad gör man inte för pengar ;)

Vad som händer annars i veckan vet jag inte förutom att jag ska till Ams den 3.e. Roligt, eller inte. Men ska hitta en aktivitet enligt dom. Jag hoppas dom har danska kurs eller så. Så man kan lära sig språket där och sen söka jobb flitigt i Dk :) Hade inte varit helt fel kan jag tala om !!!!

Har nog inte så mkt mer att skriva förtillfället tror jag.

Vissa kanske tkr vi är dumma i huvudet som försöker gång på gång på gång. Men älskar man varandra så är det svårt att släppa taget ! Jag vet inte vad det är med mig, har aldrig varit så här svag för en kille innan. Det är nått speciellt med honom ;)

Nej nu ska jag fortsätta städa så vi slipper sitta här hela dagen :P

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi när jag mitt internet vill funka igen :)


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack snälla! Det var meningen att en man skulle dyka upp här hemma för att köpa den, men han hörde aldrig av sig. DÅLIG STIL. Så ja, den är till salu :)



Kramar!

2009-09-01 @ 12:00:07
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0