Knäckt

Ja du vet verkligen hur du ska lyckas knäcka mig med dina ord. Jag förstår inte hur du orkar. För jag pallar verkligen inte mer ! Jag går snart in i en fucking vägg och jag vill verkligen inte det, biten kvar till den jävla väggen är inte lång kan jag tala om ! Tråkigt men sant.. Det enda jag kan göra för att slippa väggen enligt vissa är att bryta kontakten med dig helt, men kommer jag klara mig utan dig ? Enligt vissa ja, enligt vissa nej, enligt mig själv då ? Jag har inte en jävla aning om jag ska vara ärlig !

Imorgon hem till Micael och städa. Sen på kvällen blir det tvätta och umgås med Affy :) Niiiice :)

Nej nu blir det sängen. Eller ja ska prata klart med han/hon/den/det på face först sen blir det sängen.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0