Klumpig? Neejdåå haha

Sitter och skrattar för mig själv nu...

Jag satt och kollade på idol på tv4.se och kom på att jag hade tappat ner en cigg innan på golvet som rullat under soffan och nu va jag röksugen och vill ha den. Så jag lutar mig fram för att kolla under soffan om den ligger där men ser fan inte den, så jag lutar mig lite längre fram och då ramlar jag rakt fram och slår huvet samtidigt som jag gör en kullerbyta rakt in i dörren. Och jag började asgarva medans min mamma vaknade och fråga va fan jag håller på med. Men jag bara garva.. Kunde inte sluta skratta med kunde till slut få fram att jag ramlat haha! Och när jag låg där på rygg så kollade jag bakåt och såg min cigg lååångt under soffan. Så jag reste mig upp och puta bak soffan och tog min cigg. Så jag fick min ciggarett till slut ! :D

Nu har jag ont i både huvet och i ryggen haha. Men jag kan ändå inte sluta skratta.. Tror jag börjar bli lite trött nu också, annars hade jag inte skrattat så mycket som jag gör.. Rätt konstigt ändå att jag började asgarva. För när sånt här brukar hända mig så blir jag oftast bara förbannad och svär en massa haha!

Ibland så undrar jag hur i helvete jag har kunnat vara servitris HAHA! Fast sen å andra sidan så tappade jag väldigt mycket när jag jobbade inom det yrket, och jag menar verkligen mycket.. Kommer ihåg en gång när jag jobbade och var så fruktansvärt bakfull. Hade knappt sovit och skulle sen jobba kvällen. Jag skakade i hela kroppen, va yr i huvet och kunde knappt gå rakt. Och så klart var det mycket gäster denna kvällen, och vi hade buffé. När jag skulle gå ut med ny kyckling till buffén så tappade jag all kyckling på golvet och då blev jag så arg så jag började ta upp kycklingen med bara händerna. Och så klart så var dom ju varma, så det gjorde svin ont. Men jag fortsatte att le och skrattade lite och tog upp alla jävla kyckling haha. Snacka om att jag kastade en tallrik i golvet så fort jag kom in i köket sen ;) . HAHA!

Jag saknar faktiskt att vara servitris men ändå inte.. :P

Nej nu ska jag nog sova.. Börjar bli väldigt trött.. MEN FÖRST så ska jag fan röka den jävla ciggen jag hittade under soffan hahah..


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0