Kan inte sova, sällan..

As usual så kan jag inte sova.. Är inte trött nu alls. Och jag som hade vänt tillbaka mitt dygn innan, nu kommer det bli likadant igen! Jobbigt värre. Så nu har jag ingenting att göra haha. Finns ingen rolig inne på msn, finns ingen bra film att se på och internet är skit tråkigt just nu! Så vad fan ska man göra för att bli trött? Det funkar inte för mig att bara gå och lägga mig och blunda. För så fort jag kommer lägga mig under täcket så kommer jag bli ännu piggare och sen kommer jag ligga där och irritera mig för jag inte kommer kunna somna och sen till slut så kommer jag gå upp igen och sätta mig vid datan och skriva ännu ett inlägg om att jag inte kan sova HAHA! Och det tror jag inte ni vill läsa om igen.

Så vad ska jag skriva om för kul här då? Just nu står det helt still i skallen på mig haha! Känns som om man inte har nått där uppe, bara en fluga som surrar rundor där inne, bzzz :P haha! Man märker att jag är uttråkad :P .

Fick ett förslag om att jag skulle skriva om en viss "Peter" . Så då gör jag väl det. Inte för att det är många som känner honom men skit i det ;) haha. Okej, denna "Peter" är väldgt trevlig, och hans hud är lika mjuk som en bebisrumpa. Peter brukar vara väldigt mjuk och go av sig men i vissa stunder så kommer humöret fram och då blir han fan ta mej hård och vild och då kan ingenting stoppa honom. Jag och Peter har haft väldigt roliga stunder tillsammans, minnen jag aldrig kommer att glömma och jag tycker verkligen om att krama och mysa med Peter. Denna "Peter" är det kanske inte många som känner till. Inte vad jag vet i alla fall. Men jag gör ;) Och jag är väldigt glad över att jag träffade honom och lärde känna honom så bra som jag gör. Och jag kan ju säga som så att Peter har sett min riktiga insida för jag har faktiskt vågat att visa den så som den är. Så TACK Peter för alla underbara stunder med dig :) . Du gör mig alltid lycklig och glad! HAHAHA!!!

En sak till .. Den 28 November fyller jag år.. 67 dagar ;) Och på dessa 67 dagar ska jag träna och äta rätt som fan! För nu har jag sagt som så att mitt mål är att gå ner till minst 55 kilo innan den dagen jag fyller år! Det är 5 kilo som jag ska gå ner då ;) . Tror ni jag klarar det ? Jag ska fan kämpa och inte ge upp! För nu jävlar ska jag sluta va så jävla lat och seg! Nu smäller det HAHA!


OCH JUST DET !!!
Spelade med Sara innan på msn ;)

Jag va tvungen ;)
MOHAHA!


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0