Jag skriver igen ;)

Ja jag är fortfarande i Borås och väntar på det jävla samtalet om jag får jobbet eller inte. Liksom kan dom inte bara ringa och säga det nu så jag kan få veta. Men jag vet nog redan svaret, antagligen kommer det bli ett nej. Med min vanliga tur så får jag inte det. Men egentligen bryr jag mig inte så mycket. Skiter i vilket just nu. Är inte på speciellt bra humör nu. Varför vet jag inte, blev bara på dåligt humör helt plötsligt. Och sen irriterar jag mig på mig själv för jag äter för mycket haha. Orka om man går upp i vikt igen, då kommer jag snea! Så nästa vecka ska jag börja på en salladsdiet. Bara äta sallad och freukt och bara dricka vatten och kaffe, för jag klarar mig inte utan mitt kaffe, får dra ner på det bara. Så ska jag köra den dieten tills jag nått min mål vikt. Så är det bara.. Tänker inte låta mig frestas med chips och skit mer nu.. Konstigt jag går upp i vikt igen om jag äter sånt skit och sen går och små äter också. Nog bra.. AAH va irriterad jag är nu. Har fan inget att vara irriterad över egentligen, men tror jag har varit för uttråkad ett bra tag nu. Klarar inte av att bara sitta inne hur länge som helst. Jag måste komma ut och snacka med folk eller bara ligga hemma hos Söt och kolla film. Mm, jag vet att man bara sitter inne när jag e hemma hos honom och kollar film men det är inte samma sak. För när jag är hos han så har man någon att snacka med och någon att mysa med och det är 1000 gånger bättre än att sitta inne och glo på tv och ruttna ihjäl. Jag måste ha sällskap och så är det bara. Därför kommer jag aldrig någonsin kunna bo själv. För jag kommer få sån panik att jag kommer hoppa ut genom ett fönster eller något haha.

Nej men banta ska jag fan o med göra i alla fall, kan knappt kolla mig i spegeln.. Ja jag e löjlig men det är så jag tycker. Och för att jag ska må bättre så behöver jag gå ner i vikt. Så kan ni säga vad ni vill haha. Men så är det bara.. Så skit er i näven ;)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0