Igår :)

Kom hem till Marie och Kim vid 21 tiden, Henke var också där. Sa hej och så sen stack Kim och Henke iväg och jag och Marie satt oss och spela kort och drack öl och snackade en massa! Sen vid 22.30 typ så kom Tommy och Linus till oss och satt och snacka och sen stack vi vidare till Dickens haha. Alltid Dickens :P .. Där träffade man också David, Adrian, Buse, Robin, Hippie, Mimi och några andra. Så stod vi och dansa typ hela tiden hehe.

Det roligaste var ändå när jag och Marie stod i baren och när vi skulle beställa öl. Så kom det fram en gubbe och bara höll om mig och typ börja ragga så jag puttade bort han så sa jag ..

Jag -
Tyvärr men jag är lesbisk
Gubben - Okej!? (flyttade sig och ställde sig en bit bort)
Jag - Ja och detta e min flickvän (pekade på Marie också pussa vi varandra :P)
Gubben - .... mhm
Jag - Ja så e de, för killar e skit..

Sen bara gick han haha! jag sa även en annan sak men det är lite för mycket för att skrivas här ;) . HAHA. Men jag och Marie flabbade som fan. I alla fall så slutade det med att efter dickens så stack jag hem till Mimi och så satt vi där och snacka ett tag. Sen vaknade jag av att jag låg i en väldigt obekväm och konstig position i soffan haha!

Kul kväll i alla fall :)

Marie :)



Jag :P



Tommy och Linus :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0