I´m back !

Ja nu är jag verkligen tillbaka för att stanna :) Mitt internet fungerar som det ska :) Nu är det min router som inte vill som jag vill :S Får köpa en ny, blir gaaaaalen på allt det tekniska !!!!

Jaha vad har hänt denna veckan då ?
I Lördags festade jag med A och D. Sen blev det Dickens. I Söndags kom mamma. Sen nu i veckan så har Casper varit på dagis Tisdag och idag. Inget i Onsdags för då var jag med honom hos läkaren och kollade hans tå. Har även själv varit hos läkaren och kollat mina knutor i armhålan, men det var bara hårsäcksinflammation, men får man verkligen pencillin mot det ? Har även träffat Tess och barnen i veckan :) Alltid lika kul :) Annars har det inte hänt så mkt.

Eller jo en rätt stor sak har iofs hänt. Jag och Niklas ska ha barn :) Shiiit så skumt det kändes att skriva det. Ska på första Bm mötet på Onsdag :) Vi vet att vi inte har varit tillsammans så länge men det känns ändå så rätt :) Och det är huvudsaken :)

Ska lägga in lite bilder i ett annat inlägg som jag tagit i veckan och förra veckan :)

Imorgon ska jag, Niklas, Casper och Nova på cirkus :)
På lördag så ska jag och Niklas på bio :) Annars inget annat planerat när det gäller helgen.

Nej nu ska jag äta lite, men måste kissa först (kissar nonstop).


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0