Hvad laver duuuu :P

Riktigt uttråkad är jag, har lite ångest över att jag inte stack ut och gjorde något idag. Men var för bakis innan så därför orkade jag inte. Men NU är jag hur pigg som helst haha, och det är ju inte speciellt lönt att sticka någonstans nu! Så det blir att jag stannar hemma resten av kvällen/natten. Har tankat ner en skräckfilm som jag kanske kommer kolla på. Får se om jag orkar, verkade inte vara så bra.

Idag har jag inte gjort så mycket, fjäskade till mig en pizza av mamma innan idag haha. Gott va det ;). Fast på måndag är det slut med sån mat. Ska börja äta nyttigt och börja träna lite. För vill gå ner lite mer i vikt! :) Imorgon kanske jag ska åka hem till min syster och gosa med lille bebisen :). Men bara kanske, får se om jag orkar haha. Annars blir det en lugn dag hemma!

Sova själv inatt :( Usch jobbigt haha!


GodNatt folket :)





Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0