Hemma =)

Ja då är man hemma nu och tar det lugnt.. Har precis ätit och nu dricker jag kaffe och tänker en massa!

Har varit hos Söt nu i två nätter =) . Så i förrgår så vill han jag skulle klia han på ryggen haha..

Söt - snälla kan du inte klia
Jag - Orkar inte.. jobbigt..

2 minuter senare efter att han hade flyttat sig närmre och närmre mig hela tiden men till slut fattade att jag inte orkar klia han på ryggen haha så sa han..

Söt - om du får glass då? :)
Jag - Nja...
Söt - Med chokladsås ?!
Jag - haha okej då :D


hahaah gott med glass =) Så han fick sitt kli på ryggen och jag fick glass !! ;) Rätt ska va rätt <3



Det enda jag tänker på nu är Göteborg haha, vet jag tjatar men jag är så sjukt glad så jag vet inte vad jag ska ta mig till hahahaha. Vill verkligen ha detta jobbet ! Fatta så skönt det hade varit och bara flytta dit och slippa tråkiga sketna helsingborg haha. Nej men helsingborg är väl nice, men har bott här hela mitt liv, så är lite trött på denna staden!

Jag hoppas mer än allt att jag får detta!! Och sen bara för jag flyttar dit om det nu blir så.. så ska ju inte det betyda att jag ska behöva förlora alla mina vänner.. För om det är mina riktiga vänner så dissar dom ju inte mig för jag flyttar dit ;) Men man får väl se då vilka som e ens riktiga vänner! Jag kommer ju såklart hälsa på i hbg och sen så fort jag har fixat egen lägenhet och så så får alla komma och hälsa på mig :D .

Så nu hoppas jag bara att jag får det !!!





Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0