Hem imorgon :)

Japps då är det sista kvällen jag sitter i Borås. Ska ta bussen hem imorgon vid 09 tiden. Så när jag är framme i Helsingborg så ska man hem och lämna allt skit, duscha och fixa sig lite och sedan dra vidare till Söt. Så ska vi kolla film och mysa !

Igår hade jag hur trevligt som helst, alla var skit trevliga och hade typ samma mongo humor som mig haha! Så det va hur kul som helst. Och skit gott med Kräftor och paj och sånt!! Något mindre roligt var att jag blev alldelles för full. Men inte så konstigt när man började dricka vid 11 tiden på dagen haha. Sen bjöd ju dom på allt haha. Och det blev en jävla massa snapsar och sen capten morgan :) gott. Så jag har även en minneslucka.. Inte roligt alls, jag verkligen hatar när man får det. Men skit i det nu haha. Kul hade jag i alla fall :)


Syrran och jag.

Nej nu ska jag packa alla mina grejer och äta en macka eller två sen sova.

PUSS&KRAM

/MALMQUIST


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0