Helgen..

Fredags: Möte Tosse i stan, handlade öl och cider till kvällen. Stack hem till Tosse och käka köttfärs och spaghetti :) gottgott. Sen fixade vi oss och började dricka. Körde ölspel och så vidare. Shottade sen vodka, usch! Sen mådde inte jag så bra så jag stannade hemma hos Tosse medans hon stack ut och träffade dom andra. Vid 4-5 tiden kommer Niklas och Tosse hem till Tosse igen. Då säger dom att söt inte följde med, dom blev av med han på bussen och han gick iväg med någon blondin.. Jag blev arg och ringde han, men han klickade mig i örat. Skulle precis skriva ett sms men då kommer söt in i sovrummet och skrattar nästan så han kissar på sig. Så dom bara skämtade med mig för dom skulle se hur jag reagerade. Och jag blev som sagt förbannad och ledsen. Men det var ju bara ett skämt så.. Men ja, du kommer få igen hjärtat ;) . Bara vänta!


Lördags: Sovit 4 timmar för att en viss person som heter Adrian kommit och stört oss 2 gånger på natten haha. Så när man vaknade vid 12 tiden tror jag det var. Så satt Adrian och två av hans killkompisar i vardagsrummet där jag och hjärtat sov. Han ene såg ut som dom läskiga killarna från typ filmerna "hostel" så jag blev livrädd haha. Men dom var trevliga :). Och snacka kunde dom.. Vet inte hur många gånger dom 3 sa "kurva" haha. Om det nu stavas så :P . Sen beställde dom pizza och jag och Tosse mådde illa så fort vi såg den och gick in och snackade i sovrummet istället. Sen stack jag och hjärtat till maxi, köpte gottgott till kvällen och stack sen hem till han och tankade ner några filmer. "Trick ´r treat" och "the proposal" . Dom var faktiskt bra :) . Sen somnade jag och han låg som vanligt uppe till tre.

Idag: Vaknade vid 14 tiden om jag har rätt för mig. Gick ner och röka och drack kaffe med hjärtat :). Laddade sen hem "The hills run red" en skräckfilm som faktiskt var äckligare än jag trodde den skulle vara. Och bra var den faktiskt också. Sen efter det stack jag hem. Så nu har man precis ätit och så. Kollade rundor lite efter filmer men hittade ingen :( Så nu vet jag inte vad jag ska roa mig med ahhah..

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0