Fredag idag :)

Somnade rätt sent igår. Bara för dom bredvid hade fest. Sjöng karaoke till klockan 01 på natten typ.. Och bra sjöng dom fan inte haha! Till slut var jag tvungen och hämta min mp3 ;) .

Vaknade idag vid 12 tiden. Skönt och sova ut lite. Ska upp tidigt imorgon, typ vid 06.30 för då ska jag och min syster till Ullared om det nu blir så :) Men jag hoppas vi ska dit iallafall. Får se..

Idag ska jag, min syrra, hennes kille och Lilla Lisa hem till deras kompisar. Madde och Robert, har träffat dom innan och dom är hur trevliga som helst :) Dom har fått liten bebis nu! Så söt är den. Ska grilla hemma hos dom och så. Så det blir väl nice.. Kommer man ut härifrån iallafall, så får jag röra på benen ;).

Sen imorgon blir det kanske ullared som sagt och sen ska vi kanske ut och fånga våra egna kräftor haha. Sen på kvällen är det kräftskiva :) GOTT. Vi ska vara hos min systers och hennes killes kompisar. Kommer dock inte ihäg vad dom heter. men dom har tvillingar haha. Alla har fan barn :P . Så det kanske blir trevligt, får väl se :) .

Jag har bestämt mig nu att jag inte ska ha barn. Jag är skit rädd för att föda och sen har jag inget tålamod när dom skriker hela tiden haha. Till slut blir jag så himla irriterad, men jag skulle aldrig få för mig att skada barnet, så tro inte de haha. Men nej, jag ska inte ha några. Räcker med att mina systrar får barn. Så kan man passa dom lite då och då istället ;) . Asså jag älskar ju verkligen barn, de gör jag. Men har man fobi mot att föda så är det ju lite svårt att skaffa egna haha. Då får jag adoptera och det vill jag inte haha..

IDAG ska dom ringa från jobbet jag sökte. Dom sa ju senast fredag, så då ska dom fan ringa idag. Och gud vad nervös jag är haha. Men jag tror inte jag får det ändå så ;) . Spelar ingen roll faktiskt, får jag inte det så åker jag hem till helsingborg <3 igen och söker en massa jobb där. Får väl se hur det blir. Men ringer dom inte idag så har jag nog inte fått det iheller. Men dom sa dom skulle ringa sig vare sig jag fick det eller inte. Så då hoppas jag dom gör det också. Så man vet !

Sol ute idag också, så när solen har kommit till balkongen så ska jag ut där och sola :) Mysigt! Fick faktiskt lite färg igår :) Inte mycket, men lite iallafall haha.

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Skriver antagligen senare ikväll när jag varit och grillat och så. Så får ni antagligen veta om jag fått jobbet då också :) .

Kom precis på att detta är 3dje helgen jag inte festar :) gud va duktig jag är hahaha! Nej men nu har jag faktiskt tröttnat rätt mycket på "party all night long". Jag kommer ju inte sluta festa helt. Big no no ;) haha.. Men kommer inte halka tillbaka till att festa varenda jävla helg. Det blir för mycket. Men nästa gång Tosse är barnledig så ska hon och jag ha tequila race på dickens ;) Älskar tequila, finns inget godare :) . Men det är ett tag till dess! Kommer antagligen dricka lite imorgon, någon öl eller så. Men jag kommer ju inte dricka mig full hemma hos personer jag inte känner. Jag hatar att dricka mig full hos någon jag aldrig träffat för. Men tycker inte om att visa mig full hos typ kompisars föräldrar iheller..

PUSS&KRAM

//MALMQUIST


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0