Hej och hå .. haha

Vaknade vid 12 tiden av att min mamma dammsugade i mitt rum..
Himla trevligt och bli väckt så, eller inte !! Så nu har jag inte världens bästa morgon humör om man säger som så. Men skit i det. Jag är frisk nu i alla fall. Inte ont i halsen och ingen feber =) Så det e nice ! Blir att jag antagligen åker hem till Söt idag då ! Inte träffat han sen i Torsdags tror jag det är. Han skrev igår att han kände sig lite dålig, så om han är sjuk så får jag ligga och ta hand om han haha, klia han på ryggen och så för att han ska må bättre ;) .

Hade en jobbig dröm i natt :( Usch säger jag bara haha !

Nu ska jag dricka mitt kaffe och säga till min mamma att hon ska gå och handla cigg haha, för det orkar dock inte jag. Och hon får faktiskt gå och handla cigg nu för hon väckte mig med en dammsugare hhahaha !!


I alla fall så har jag kollat rundor lite på olika bloggar och så. Kom in på en tjejs blogg KanDee heter hon =). Hon målar riktiiiigt fint ! Hon har en tavla som jag har fastnat för hehe.. Tryck på hennes namn så kommer ni in på hennes blogg !


Hör av mig lite senare :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0