Hej hopp :)

Är fortfarande i Borås hos min syster, har typ passat hennes unge Lisa idag :) . Ska nog passa henne imorgon också! Söt e hon !! Fast hon är lite gnällig för hon e lite sjuk..

Orkade inte skriva så mycket om anställnings intervjun och så igår. Va så himla trött haha. Så skriver lite om det nu. Det är på ett Cafe. Det har inte öppnat än så det är helt nytt och ska öppnas nästa vecka tror jag det var. Ska serveras glass och bakelser och så. Så jag får reda på denna veckan som kommer innan Fredag om jag får jobbet eller inte..

Jag både vill ha det men ändå inte haha. Känns jävligt tråkigt att man ska behöva lämna alla i Helsingborg och flytta hit om jag får jobbet. Men sen kanske det är det jag behöver?

Kanske dax och växa upp vare sig jag vill eller inte ;)

Kan ju inte bara sitta hemma i Hbg och glo och festa varje helg och sitta uppe halva natten och sova bort hela dagen på vardagarna. Det är inget liv jag vill ha egentligen. Även om det ibland är skönt och inte göra ett skit.

Men sen som sagt så om jag flyttar hit så ska ju inte det betyda att jag ska behöva förlora alla mina vänner i hbg. Men jag kan säga som så att jag redan vet några stycken som kommer skita i mig direkt när jag flyttat hit. Men jag bryr mig faktiskt inte. Inte min förlust! Men sen vet jag även vissa som inte kommer att dissa mig om jag flyttar hit.

Som sagt så blir det så att om jag får jobbet så kommer jag bo hos min syster till att börja med men kommer söka lägenhet samtidigt. Så när jag väl har fått min lägenhet så är alla välkomna att hälsa på så klart. Och sen kommer jag ju och hälsar på i hbg så ofta jag kan.. Så det är så det blir om jag får jobbet...

Kommer antagligen vara skit jobbigt i början om jag väl flyttar hit. kommer ju sakna alla som fan och så men sen lär jag ju känna folk här med. Men det betyder inte att jag dissar mina vänner i hbg. Kommer jag aldrig göra!

Ajja, får väl se om jag får jobbet eller inte..

MEN får jag jobbet så kommer jag inte komma hem till Helsingborg igen på ett bra tag. För isåfall börjar jag jobba redan nästa vecka. Och då får jag ju stanna här. Sen kommer jag komma hem när jag e ledig och hämta grejer och hälsar på sen drar jag igen. Så om jag får jobbet så ser ni inte mig på ett tag :( . Usch vad jobbet det känns nu.. Vet inte vad jag vill mer.. Jag vill bara ha ett jobb och skaffa mig en framtid.. Och detta kanske är det bästa för mig? Får la se..

Skriver kanske senare. Har inte så mycket och skriva mer nu. Finns på mobilen om ni vill något ;)

puss&kram




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0