Hej Hej

Dagen idag har varit rätt lugn förutom att Casper inte riktigt velat som jag velat på hela dagen, men så blir det ibland :P
Skulle egentligen till Ninah idag men kände inte riktigt för att åka dit när Casper varit som han varit. Gick en runda till Mimi E och Emilia och lämnade filmerna till Emilia så hon har något att titta på nu när hon är hemma och inte kan göra så mycket.
Annars har det inte hänt så mycket mer idag.

Imorgon ska jag till sjukhuset kl 14 och prata med en barnmorska om vilket abortsätt jag vill ha och sen prata med en läkare och göra ett ultraljud och se vilken vecka jag är i. Så vi får se hur bra man mår imorgon.

Kollade på gårdagens avsnitt av Svenska Hollywood fruar för en liten stund sen och fy fan vad jag retar mig på Anna Anka eller vad fan hon heter. Sån person man gärna hade slått ihjäl och suttit inne i några år för haha

Nej ska snart lägga mig och sova. Mår sjukt illa :(


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0