Har jag lite och göra eller?

Ja det har jag haha! Lisa vaknade för 45 minuter sedan. Hon sov en HEL KVART ! haha nog lönt :P . Så nu sitter hon och leker med sin docka och jag skriver blogg igen, i brist på annat.. Blir lekplatsen senare idag. Inte väder till det nu och det är nog bäst om hon äter middag först :)

I alla fall så har jag glömt skriva att min syster i Helsingborg fick sammandragningar igår. Så hon åkte in till sjukhuset. Och dom sa att hon kan föda när som :) Fan va kul !! Jag tror det blir antingen Fredag kväll eller Lördag morgon. Så får jag se om jag har rätt !

Dom har fortfarande inte ringt från jobbet i Gbg. Men man kan ju hoppas att dom ringer senare idag så jag kan få reda på hur det blir. Är nyfiken haha.. Plus jag vill gärna veta om jag får det eller inte. Så man vet. Lite jobbigt om man ska behöva vänta till på Fredag innan dom ringer. Men men.. Väntar man på nått gott väntar man aldrig för länge haha!

Det som är nice med detta jobbet är att man nästan kan säga att man får "fast" anställning direkt. Okej egentligen inte men ja, svårt och förklara haha. Men får jag det så kommer jag söka lägenhet direkt och då flyttar Söt hem till mig :) Och det tycker jag e niiice !

Nej nu ska jag fylla på mitt kaffe och sen sitta vid datan igen haha. Har bara två cigg kvar och inge pengar så man ska behöva vänta på att syrran ska sluta jobb innan man får fler cigg.. ÅNGEST ;) .

Puss och Kram skumbanan !


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0