Godmorgon Sverige

Jaha vad står på schemat idag då ?
Ska till Teamwork (Aktivitet genom Ams) på ett seminarie klockan 3. Sen efter det så ska jag träffa Annsofie en lite runda :) Sen efter fotbollen ikväll (HIF-AIK) så ska jag och Linda hem till David en runda. Ja det är det som händer idag :P

Just det. Igår på KK (kvinnokliniken) så fick jag välja ett nytt preventivmedel och det blev: Nuvaring.
NuvaRing är ett nytt hormonellt preventivmedel som tillförs via en så kallad "p-ring", som förs in i slidan. I två stora studier visades att NuvaRing gav ett graviditetsskydd som vid korrekt användning var jämförbart med kombinerade p-piller. Utöver lokala biverkningar i slidan, förefaller ringen ge motsvarande biverkningar som kombinerade p-piller.

Ja jag har inte så mkt mer att skriva förtillfället. Jag och Casper ska äta lite frukost sen ska vi bege oss en runda till Maxi.


Kommentarer
Postat av: Ninah

Tråkigt de med niklas.. Men du har rätt.. Det finns en gräns förtman klarar och orkar.. Ingte meningen att ett förhållande ska vara massa råk. Du klarar dig nog bättre utam :D

2009-09-24 @ 15:22:37
Postat av: Belinda och Mio

Har haft nuvaring innan och det var helt ok:P

2009-09-24 @ 16:56:10
URL: http://mammasmio.bilddagboken.se
Postat av: Mimi

Duuuuu gumman nejjjjjjjjjjjjjjjjjj säger jag bara till det jag gick upp 10 kg på 2 månader, o den var riktigt jobbig o ha där ja du vet var..... VARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! säger jag bara



Puss

2009-09-25 @ 18:06:43
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0