Goddag

Vaknade vid 10 tiden. Skönt att få sova lite. Men kan inte sova lika länge längre som jag gjorde för bara någon vecka sedan. Men det är bara bra :) Är kanske för att jag har vänt tillbaka på dygnet ? :)

Idag ska Casper som sagt med mamma hem. Jag ska till David en runda (som vi bestämde igår) sen så är jag jävligt sugen på att gå på bio ikväll men vettifan om jag har råd. Får räkna lite på det :P

Pappa ringde innan och frågade: När är det dax då?
Jag bara: Men vi ska göra abort.
Han bara: Okej men jag stöttar er vad ni än väljer.
Vadå att Tosse blev chockad !!!??? Trodde han skulle reagera likadant som han gjorde när jag sa att jag var gravid med Casper och det var inte positivit kan jag tala om, men icke sa nicke. Är fortfarande lite små chockad haha.

Nej nu ska jag kolla hur det går för kycklingen.




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0