God natt :)

Idag har jag gjort rätt mycket faktiskt ;) . Tog tåget 16.15 - framme i stan 16.30. Gick och tog ut pengar till min biljett.. Köpte cigg.. Köpte min biljett av världens otrevligaste snubbe..

Jag - Hej
Han - mhm..
Jag - En biljett till gbg imorgon, tror den gick vid halv 1.
Han - Mhm..... 179 kr....
Jag - Japps .
Han - Hejdå!

Ungefär så mycket sa han haha. Han har nog inte fått nått på länge ;) haha! Sen efter jag handlat den så gick jag till biblioteket och skulle skriva ut CV vilket var krångligare än jag trodde haha. Gick först och fråga i första informationen hur man gjorde. Ja då fick jag först fixa biblioteks kort (som jag aldrig kommer använda igen) Sen tog det säkert 10 minuter innan han bokade en tid till mig på datorn för han var rätt blåst haha. Sen gick jag upp där uppe och hittade inte "min" dator. Så jag ställde mig i kö till den andra informationen och fråga - Var e min data och hur skriver man ut? Han förklara. Sen fick jag vänta 15 minuter för nån äcklig gubbe satt på "min" dator haha. Sen skrev jag ut mitt CV. Och så skulle jag gå och hämta mitt CV. Så jag gick ner igen och hittade inte skiten. Så gick och fråga första informationen igen och hittade till slut skiten. Så jag fick mina CV haha ..

Efter det var klart så ringde jag min syster och fråga om jag kunde komma förbi och snacka lite. Och det kunde jag. Så jag tog buss 1 dit och var hos henne vid 17.30 tiden. Hon satte på kaffe och vi snacka en massa skit och sen fick jag låna hennes hörlurar till min MP3 imorgon :D Så nu är jag lycklig !! haha. Sen stack jag hem till Tosse vid 19 tiden och där var även Söt<3, Casper och Michael (Tosses broder). Satt och snacka och så. Sen gick Michael och Niklas kom. Så satt vi och snacka lite och så vidare. Sen stack jag och Söt på äventyr ;) och sen till bussen och sen åkte vi hem =) ..

Så nu är jag hemma, har precis ätit 2 mackor haha och dricker coca cola :D Gott ! Nu börjar jag bli riktigt jävla nervös :p . Kommer inte kunna sova en blund inatt. Men måste lägga mig nu, en cigg sen godnatt <3

Skriver blogg när jag sitter på bussen imorgon antagligen , lär nog inte hinna skriva innan dess så!

Puss&Kram skumbanan ;)

Kommer sakna min Söt :( En vecka utan dig, dina pussar och din närhet.. Usch! :( <3


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0