God morgon =)

Gick precis upp, både min och min mammas mobil ringde non-stop så jag palla inte ligga och höra på det mer haha! Det var min syster från Borås som ringde. Hon har kollat upp bussen till mig till imorgon. Den går 12.35 också e jag framme 15.25 .. Och det är lite drygt att man ska behöva va framme redan halv 4. När jag ska på intervjun klockan 17.00 typ. Men i och för sig så lär det nog ta ett tag för mig att hitta dit så. Haha.. Jag ska åka själv och jag har inte världens bästa lokalsinne haha. Jag kan knappt Helsingborg och jag har bott här i hela mitt liv :P .

Ja imorgon åker jag.... Shiit så nervös jag är! Men jag tror faktiskt det kommer gå bra. Det är ju liksom bara en intervju.. Bara och bara men ja ni fattar haha. Min syster ska ladda på min mobil med pengar också bara för jag ska kunna ringa om jag går vilse i Göteborg eller något haha. Så jag kommer antagligen blogga lite från mobilen när jag sitter på bussen och kanske direkt efter intervjun ;) .

Gud va irriterad jag är nu också!! Såg att min jävla kattjävel har betit isönder mina hörlurar till min MP3 så va fan ska jag lyssna på nu när jag åker till Gbg? SUCK!!!

Skriver lite senare ska dricka mitt kaffe och röka en cigg som vanligt :)

Puss&Kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0