God Morgon

Gick upp för ungefär en timme sedan. Idag har jag får sova ut, skönt som fan! Lilla Lisa är på Dagis idag så jag behövde inte passa henne. Fast nu är det tråkigt och sitta här själv tills Syrran har slutat jobb. Så nu sitter jag här och kolla på barnprogram haha. Det är det enda som är roligt och glo på. För här i Borås så har dom bara 1an, 2an, 4an och 6an också barnkanalen då. HAHA! Nooog roligt :P .

Jag HOPPAS dom ringer från jobbet idag. Det är ju faktiskt Torsdag och dom sa dom skulle ringa senast på Fredag. Så jag tycker dom kan ringa idag, dom behöver ju faktiskt inte dryga ut det ändå till imorgon haha.

Fint väder ute i alla fall ;) . Hade jag haft någon att dra ut med så hade jag gjort det, jag drar inte ut själv haha, hur roligt är det på en skala :P .

Skriver senare.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0