Fucking skit..

Nu är jag sjukt jävla arg. När jag äntligen blev riktigt trött och äntligen skulle kunna sova. Ja då går jag och lägger mig och direkt så får jag svin ont i magen.. JIPPI min mens ! Guuud va roligt.. Ibland HATAR jag att vara tjej!! Nu är jag arg och nu kommer jag inte kunna sova på en timmer eller två. För nu har man mensvärk de luxe och panodilen kommer inte hjälpa fråns om en timme typ .. Tjohoooo vad jag är lycklig just nu! Något mer som ska gå mig på nerverna?!?! Jag LOVAR att det kommer något imorgon som gör mig ännu mer sur . haha.. Gud va negativ jag är nu, men så är det att ha mens och pms.. TÄNK ändå.. VI tjejer får ALLT! Men vad får killar?! Vi tjejer får mens + mensvärk, VI ska behöva gå med en ungjävel i magen i 9 månader och sen krysta ut den ur ett mini hål, VI ska behöva sminka oss och en massa annat jävla skit. MEN vad behöver KILLARNA göra? Typ åååh neej om dom får stånd på bussen någon gång, GUD va jobbigt för dom.. HAHAHA!! Nej nu slutar jag skriva innan det blir för mycket.

Men har jag inte rätt? Tjejer får allt jobbigt medans Killar inte får ett skit .. Orättvist haha :P



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0