Fjortisbråk !?!?

Jag pallar inte dessa fjortisbråpken längre. Om vem som kollar på vems dataskärm, vem som skriver vad till vem, att jag vill umgås med mina vänner själv någon gång ! Bara för att man är tillsammans så menas det inte med att man måste umgås 24/7, verkligen inte !
Men nu är gränsen nära. Jag pallar snart inte mer ! Jag mår mer dåligt än bra !

Några timmar senare:
Ja nu är det så att jag gjort slut IGEN ! Jag vet att jag är en knepig människa, men när det har gått så här långt så tycker jag att det är bättre att jag och Niklas skiljs åt som vänner istället för att vi ska låta det gå så långt så vi skiljs som ovänner.
Så imorgon tar Niklas sina saker och beger sig ner till Plantan igen. Sorgligt men sant.


Har precis duschat och ska snart kolla film.

Har ju glömt säga: GRATTIS Johan på 24 års dagen :)




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0